6 Aralık 2010 Pazartesi

FAREWELL To Australia





Bu yazıyı uzun süre yazamadım.. Ellerim bir türlü klavye üzerinde gidip gelmeye başlamadı. Ancak yolculuğumu bitireli beri neredeyse 1 ay olacak ki adım adım geçtiğim ve geziğim tüm yollar geri kaldı. Yol boyunca yaptığım gibi geleceğe ve aydınlığa çevirdiğim yüzümü karanlıkta kbırakmadan bundan sonraki hayat yolculuğuma yine şuan olduğum yerden devam edeceğim.

Tüm yolculuğum boyunca benimle birlikte, yanımda gezen herkese, desteklerini esirgemeyen tüm sevdiklerime, yol boyunca tanıştığım tüm muhteşem ruhlara teşekkürü bir borç bilirim.

Geçtiğim her asfalt veya toprak yol, yüzdüğüm her okyanus suyu, içtiğim tattığım her güzel tat, tanıştığım, arkadaş dostolup paylaştığım her güzel an için herkese sonsuz teşekkürler...

Avustralya’da geçirdiğim 7 ay’ın kişiliğime, ruhuma ve bedenime kattığı tüm güzelliklerin bir ömür boyu üzerimdeki etkisini hissedebilmeyi, hissedemediğim takdirde ise yaşamın bana yol göstereceğine olan inancı bu yolda edindim.
Bu sebeptendir ki bugün başıma gelen iyi veya kötü herhangi bir şey yarın sonsuz mutluluğa ulaşmama neden olabilecek kadar değerli ve önemli olabilir.

Ben bu yolda tinsel değişimler yaşarken, az olsun sizin de içinizdeki sese bir parça olsun kulak verebilmenizi sağladıysam ne mutlu bana.

Tüm güzellikler sizinle olsun.
Sevgilerimle,
Jessie

1 yorum:

  1. aşkım yolun açık olsun bütün güzellikler seninle olsun inşallah ben de görürüm seni çok seviyorum

    YanıtlaSil