3 Şubat 2010 Çarşamba

GOA TRANCE PARTİLERİ

Her Pazar akşamı Hiltop’ta trans partiler oluyor akşam bu ilki biraz ağır geldi. Dark diyelim buranın tabiriyle Arkadaki sabit hızlı ve baskın tempo ve önde dönen başka bir müzik, bir süre sonra insanı yoruyor. Y ada yanlış oldu benim gibi bir insanı bile, ya da beni yoruyor. Yorumlara açığım. Çok dayanamadım sadece. Heryerin fosforik olması ve herkesin ayakta kendi halinde sallanıyor olması pozitif taraftarlarıydı. Üstelik girişte çok ucuzdu. Ama onun dışında-ki biz müzik dinlemek için partiye gitmiştik- fazla haz alabildiğimi söyleyemiyorum.

Bunun karşısında Curlies’deki Beach party ve gelen Israel’li DJ bizi bizden alıp çok uzaklara götürdü. Y,ne her yer floresan ışıklarla doluydu. Herkesin yüzü fosforlu turuncu boyalarla boyanmış ve vücutlarında hemen hemen aynı sembollar çizilmişti. Kalabalık görülmeye değerdi. Ve müzikte dinlemeye değerdi. İşte bu akşam gerçekten çok eğlendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder