13 Temmuz 2010 Salı

MATARANKA HOMESTEAD






Havanın birden bire bunca ısınmış olmasına öncelikle gözlerim, sonra da vücudum inanmadı.
Zannedersem Alice Springs’te hava durumu 6 ile 10 derece arasında seyir ederken, Mataranka sınırına girer girmez 38-30 derece aralığına ulaşmış bulunduk.

Önceleri vücudumun buz tutmuş yerlerindeki kemiklerimin ısınması hoşuma gitmişti ancak, dakikalar geçtikçe hava şartları ufak çapta işkenceye dönüşmeye başladı. Neyse ki gölge ve ufak esintiler burada neredeyse yaşam kurtarabiliyor.
Her şeye rağmen burada olduğum için çok mutluyum...

Balık bile tutmayı denedim hem de hayatımda ilk defa. Hah bir şey yakaladın mı diye soran olursa elbette hayır ama ilk denemede allahın unuttuğu bu enteresan gölde kimse balık tutamazken ben şayet y.akalamış olsaydım heralde şuan hayatım farklı bir yöne doğru seyir ediyor olabilirdi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder