13 Temmuz 2010 Salı

WYCLIFFE WELL





Alice Springs’ten ayrılalı neredeyse 500km geçti ve bir mola verme ihtiyacı duyduk. Durduğumuz yer ise şimdiye kadar gördüğüm en enteresan yerlerden bir tanesiydi. Wycliffe Well şehri anladığım kadarıyla arasıra uzaylılar tarafından istila ediliyor,hatta yerel halkın bir kısmı uzaylılar tarafından kaçırılabilebiliyor.

Benzincinin kafesinden içeri girdiğimde tüm duvarları kaplamış olan yüzlerce hikaye ve gazete kupürünün içinde neredeyse kayboldum. Gerçek anlamda uzaylılara inanan bu şehrin, neden bu konuyla ünlü olduğuna dair hiçbir rasyonel açıklama yok. Bu durumda bu meseleyi benimsemiş olan halkın konuya yaklaşımı ise çocuklar için yapay bir uzay üssü kurmak olmuş. Bir iki fotoğraf çekmeden edemedim ancak hala çölümtrak yollarda ilerleken karşımıza çıkan bu enteresan halleri de yazmadan edemedim.

1 yorum:

  1. jess benim enbüyük ilgi alanımdaymışsın birkaç
    detay alsaydın benim için keşke bu insanlarlaa
    konuşabilseydin çok merak ettim şimdi gerçekten
    uzaylıyarla temas etmislermi?

    YanıtlaSil