12 Ağustos 2011 Cuma

GILI TRAWANGAN ACCOMODATION












İşin daha da ilginç yanı ise, kişisel tecrübem olarak adada sadece tek bir otelde 2 gece konaklamış olmak. Bunun belli bir nedeni yok, zannedersem, farklı fiyatlarla verilen farklı hizmetler ve birbirinden değişik mimarilere sahip bu değişik bungalow’ları gezmekten kendimizi alamadık. Her sabah başka bir odada başka bir tavana bakarak ve farklı duygularla uyandık.

İlk kaldığımız “Mahawara Bungalow” gecesi 27$ olarak sadece tahta bir bungalow’dan oluşuyor, sabah kahvaltısı da veriyor ancak tuzlu suyla yıkanmanız gerekiyor.
İkinci kaldığımız “Brothers Bungalow” gecesi 50$ klimasız, yine sabah kahvaltısıyla, çok şükür ki tatlı su duşu ile ve oldukça temiz ve prezantabl olmasıyla bir diğerinin iki katına çıkıyor.

Adanın en sonunda bulunan alana henüz yeni inşa edilen “Sunset Ombak” adlı otel ise burada gelip gelinebilecek en şık otel. Gecesi 220 $ ancak alacağınız servis de bir o kadar mükemmel. Otelde kalmadım ancak, odaları gezdim; king size yatak, muhteşem bir tuvalet, SPA merkezi, sonsuza akan kocaman bir havuz ve bu havuzdan saat 18.00’de güneşin sonsuz denizin ortasına batışını içkilerini yudumlayarak seyrederseniz şayet, hayatta bunun gibi şeyler deneyimlemeye devam etmedikten sonra yaşam biraz manasız kalabilir gibi geldi bana.

Bunun dışında şuan kalmakta olduğumuz, adanın daha tenha kesimine denk gelen tarafta ise yine bir sürü otel bulunuyor. Gili View otel’in her şeyini gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Yine gecelik fiyat 50$, otel sahipleri çok sempatik, yemekler gayet lezzetli, ayrıca odamızın mimarisi, dizaynı da şahane, üstelik klimamız da var. Açıkçası klimaya ben çok gerek duymuyorum. Bulunduğum ortama vücut ısımın uyum sağlamasından daha büyük keyif alıyorum, ancak kimileri uyurken serinde uyumayı tercih edebiliyor. Kısaca bu adada herkese göre bir şeyler var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder