24 Ağustos 2011 Çarşamba

SENGIGGI, Lombok







Sengiggi Lombok adasının beach hot spot’larından. Rinjani Dağın’dan sahile inişimiz neredeyse 2.5 saati bulmuş, güneş okyanusun ardına batmış ve artık deniz kıyısına varmıştık. Ancak dağın akıl almaz yorgunluğu hala üzerimizdeydi. Uzun süren araba yolculuğumuzun sonunda, hepimiz sıcak bir duş almak ve noodle ya da fried rice dışında bir şeyler yemek için can atıyorduk. Sengiggi’ye vardığımız ikinci otelin air condiction ve sıcak suyunun olduğunu öğrenince arabadan indik. Otelin kendi havuzu dahi vardı. Görünen o ki, burası pahalı bir beach olmanın yanı sıra dağdan inenler ve dağa henüz tırmanacak olanlar için ideal bir bölgeydi.

Duşta neredeyse 25 dakika geçirdikten sonra, kendime azıcık gelmiştim ve şimdi sıra yemekteydi. Dağ da tanıştığımız astrolog çiftimiz ile pizza yemeğe gittik ancak yatak içten içe bizi çağırıyordu. Gece uyumadım, resmen yatağa bayıldım diyebilirim.
Sabah 06.00’da gözlerimi bir oda da açmış olduğum için kendimi iyi hissediyordum. Bugünü dinlence günü ilan ettik ve spsa’da 2.5 saatlik randevular aldık. Önce masaj, sonra pedikür için sadece 17 dolar ödediğime hala inanamıyorum ancak, Asya’lı pedikür anlayışının da pek batılı olduğunu söyleyemeyeceğim kesin. Detay vermemekle berbaer deneyimim oldukça keyifli ve rahatlatıcıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder