24 Şubat 2010 Çarşamba

12.02.2010 Around The Phuket Island













Bu sabah, dün tanışmış olduğumuz “Sukid” adlı şoförümüz saat 09.00’da bizi almaya geldi. Hazır altımızda araba varken, posta ofisine de uğrayarak, yanımızdaki kalın ve fazla eşyalardan da kurtulma hayalleri içindeydik. Bu durumda ilk durağımız Kata Beach oldu hemen ardından Beach’ e gittik. Sabah erken olduğu için henüz kalabalık sahil şeridini doldurmamıştı. Bu nedenle her yer çok sakin, bembeyaz ve masmavi gözüküyordu. Özellikle mavi gökyüzündeki beyaz bulutların aldığı şekiller bana bir resim karesinin içinde olduğum hissini veriyordu. Biraz beach gezdikten sonra, “View Point” dedikleri, bütün Phuket’ i olmasa bile, 3 beach’i yan yana görebileceğimiz yüksek bir alana çıkarttı. Buraya insanlar genelde gün batımı izlemeye gelirlermiş. Haklılarda, uçsuz den,z,n tam da ortasın batan devasa turuncu bir ateş parçasını ben olsam ben de buradan izlemek isterdim. Nitekim bunu yukarıdan değil ama deniz kenarından ancak dağların arkasına batan şekliyle izleyebilirdim. Gelen insanlar buraya filler bırakmışlar. İrili ufaklı, devasa ve minicik yüzlerce fil “view Point”e gelmeden önce oldukça ilgimizi çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder