24 Şubat 2010 Çarşamba

“KAI NAI” ISLAND





Şnorkel yapmak için başarılı bir koy daha. Wow o da ne? Hayatım boyunca Tel-aviv deniz analarından daha büyüğünü görmemiştim ancak burada gördüğüm deniz anası Tel-aviv’dekilerle yarışabilecek kıvamda. Turuncu renkte, üzerinde milyarlarca topu olan ve kalınlığı kafamdan da büyük olan bir yaratık. O sırada herkes denizdeydi ama herkes şnorkel yapmıyordu. Bu durumda insanları uyarma ihtiyacı hissettim. İstemeden iç güdülerim doğru bir alarm vermiş çünkü rehberimiz de aynı tepkiyi vererek, deniz anasını uzaklaştırmak üzere suya atladı. Demek bu aynı zamanda zehir de saçan bir yaratıktı. Deniz anası darcığımı burada da genişletmeyi başardığımı sanıyorum. Bu sıra da lanet balıklar ısırmaya başladılar. Sanırım sudan çıkma vaktim gelmişti. Deniz altında çekmeye çalıştığım birkaç fotoğraftan sonra yine o kadınla zor anlar geçireceğimi bile bile bota çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder