20 Ocak 2010 Çarşamba

BU NAZAR BONCUĞU GEÇEN ZOR GÜNÜMÜZ ANISINADIR



Not: Bütün bunlar başımıza gelmeden önce ATM’ye gidip para çekmemiz gerekti. Önce ben çektim, sonra Vanessa. Bu arada, Vanes bana bir şeyler söylüyordu, parasını alması gerekirken konuşmaya devam edince ATM parayı aldı. İkimizde kalakaldık. Koşarak yukarı bankaya çıktım. Durumu anlattım. Adam gülmeye başladı. Komik olan neydi ki? Suratının ortasına bir şaplak patlatasım geldi ama takdir edersiniz ki yapamadım. Adam saat 17.00’den sonra gelin, reciet ile beraber paranızı alırsınız dedi. Peki dedik, Onca yoldan sonra bir de bankaya uğradık. Ancak adam bu işlemi yapan arkadaşlar gitti. Üzgünüm yarın sabah gelin dedi. Gene kızdık. Bugün hep kızdık. Yarın sabah bankalar 10.00’da açılıyor. Dileriz bu şapşal Goverment Bank oF India paramızı verecek. Bugün gerçekten zor bir gündü. Ancak en kötü günümüz böyle olsun değil mi?
Sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder