16 Ocak 2010 Cumartesi

“STATE BANK OF INDIA” MÜNASEBETİYLE UMUMİ TUVALET DENEYİMİ

Bu arada buradan sonraki Goa turumuzu planlıyor olduğumuz için yine bankadan bankaya transfer yapmamız gerekti ve kendimizi şehrin içinde bulduk. Bu sefer ki banka işlemimiz oldukça kısa sürdü. Sanırım sisteme artık alıştık. Banka’dan hemen sonra tuvalet ihtiyacımız için gittiğimiz umumi tuvalet deneyimimiz paylaşılmaya değerdi. Bir kere girişte 1 rupi ödeyerek başladık. Normalde Türkiye’de bu parayı içeri de sabuna, tuvaletin temizliğine ve aynı zamanda tuvalet giderlerinin bir parçası olan tuvalet kağıdına ödersiniz. Bu tuvalet saydığım tüm özelliklerinden yoksun olmakla beraber kapısı da olmayan bir yerden oluşuyordu. İçeri girince sol da beyaz seramikten separatörlerle ayrılmış 3 ayrı alan vardı. Ve iç kısımlarında da birer delik. Siz yüksek durup herhalde işinizi görüyordunuz eh sonra ne oluyordu. Uzun süre bakıp nasıl çişimiz yapacağımız düşündüm ama orada heykel olmaya niyetim yoktu az ilerleyince oda gibi yine kapısı olmayan bir yerin için de alaturka bir tuvalet gözüne çarptı. Eh burası bizim için daha uygundu. İçeri girip p-mate’imi çıkarttım hiçbir yere dokunmadan işimi haletlim. Şimdi sıra Vanessa’daydı. Biri girmesin diye kapının önde beklerken içeri hafifçe kilolu Hintli bir kadın teşrif etti. Kıyafetini kaldırdı, ah o da ne bunlar meğer iç çamaşırı giymiyormuş. Ayakta erkekler gibi çişini yapmaz mı? Sonrada orada bidonun içinde var olan sudan bir maşrapa alıp göbeğinden aşağıda boşalttı. Ve bir maşrapa daha, onlarda terlikli ayaklarına boşaldı. Kadının işi bitmişti, eh elbette gitti. Ben ise kalakaldım. Hemen akabinde bir kadın daha girdi, aynı işlemi yapmak için kıyafetini kaldırdığında şaşkın ve çıldırmış gözlerle onu seyrettiğimi fark etmiş olacak ki bana bir bakış fırlattı. Ben de Vanessa’ya mı dönsem kadına mı baksam , ah dışarı mı çıksam bilemedim. Ve oyumu yere bakmaktan yana kullandım. Ancak halimi görmeliydiniz. Demek öyleymiş demek böyleymiş diyordum içten içe… Demek Hintli kadınlar her şeye hazır kıta öylece geziyorlar meydan da, ilginçti doğrusu.

1 yorum:

  1. ahahaha :) cok eglenceli... ilginc bir bilgi oldu jess...

    bu arada yasasinn pmatee..

    YanıtlaSil