16 Ocak 2010 Cumartesi

HYDEL PARK, MUNNAR





Dönüşte yine bir botanik bahçesinde bulduk kendimizi. Boylu boyunca çiçekleri ekip, koca koca bahçeler yapmışlar. Her yerde ayrı bir çiçek çeşidi var. Burası seradan ziya de büyük bir keyif alanını anımsatıyor. İnsanlar çimlerin üzerine yatmış dinleniyor. Hah bir de şehrin kalabalığından kaçan sevgilileri göz ardı etmemeli. El ele tutuşmalar, birlikte koşmalar, ufak cilveleşmeler. Oldukça romantik bir ortam.Bir su birikintisi ve üzerinde o yaprakları görünce kurbağa göreceğim hevesiyle koştum ama beklide uyuyorlardı. Bunca çiçeğin arasında bu hayvanlar nereye saklanmıştı diye merak etmekten kendimi alamadım.
Bol bol doğa turu, yürüyüş ve çiçek- böcek ile geçiyor Munnar. Asla şikayetçi değiliz. Hindistan güneye indikçe güzelleşiyor. Bunca güzelliğin bir arada burada var olduğuna inanmak Mumbai’den sonra inanılmaz geliyor. Otelin temizliği, insanların sürekli korna çalmaması ve enteresan sakinlik oldukça şaşırtıcı ve aynı zamanda da huzur verici. Yarın daha güzel şeyler görmeye gidiyor olacağız. Fillerin üzerinde yapacak olduğumuz tur beni şimdiden heyecanlandırıyor…

2 yorum:

  1. woooow
    somehow i read your blog today for the first time and i really enjyoyed it!
    ı loved the way you described your journey to your inner self... i feel the transformation and its making me happy! go girl:)
    let the beauty of what you love be what you do(rumi)
    much love!

    YanıtlaSil
  2. ahhh benim güzel ilham kaynağım, sevgiyle içimde enerjini heryere taşıyorum...

    YanıtlaSil