8 Ocak 2010 Cuma

UDAIPUR- MUMBAI TRENİ






Şuan duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum… Ama bişeyler yazmam lazım biliyorum.
En son ne zaman trene bindiğimi hatırlamıyorum, galiba şuan itibariyle daha önce trene binip binmediğimi de hatırlamıyorum.
Henüz kalktık, sallana sallana gidiyoruz. Raylarda şayet bir sorun yoksa bu tren biraz fazla sallanıyor desem abartmış olmam. Yani elbette uçakta gider gibi yol almayı beklemiyordum. Burası Hindistan ne de olsa ama… Bilemedim. Dedim ya konuşmak bir yana yazmakta oldukça zor. Ne bekliyordun? Diyorum kendi kendime, zannerdesem hatayı gelmeden önce fazla bir hayal kurmayarak yaptım, akışında gidebilmek için. Hah yok abarttığım kadar kötü değil. Çektiğimiz tüm fotoğraflarda yüzüm gülüyor evet çünkü bu bu kolay kolay yeniden yeniden veya sürekli yaşanacak bir yolculuk ve deneyim değil. Tamam ilk girişi yaptım, şimdi hayal gücümü ve tüm tasvir yeteneklerimi kullanarak size nerede olduğumu anlatacağım.

1 yorum: