19 Ocak 2010 Salı

DAY,5 KOVALAM,KERALA



Dün gece erken yattığım için bu sabah uyanmak oldukça kolay oldu. Ancak saçma kahvaltımızı edip arabaya bindiğimizde Vanessa ile birbirimize, yine aynı loop’un içinde olduğumuz için bir bakış attık.
Günlerdir hiç durmadan gezmek ve arabayla yolculuk etmek evet çok güzeldi ama yorulmuştuk. Her gece başka bir yastığa baş koyarak, sabahları bambaşka bir odada farklı duvarlara bakarak uyanmak artık yormaya başlamıştı. Gördüğümüz her şeyin ve kendimize kattıklarımızın değeri paha biçilemezdi ancak bir yerde en azından 2 gece uyuma hasreti içinde yanıp tutuşuyorduk. 3 gün sonra Goa’da olacağız ve burada geçireceğimiz tam 13 günümüz var. İple çektiğimi söylemek istiyorum. Neredeyse 15 günden fazladır, vücuduma alkol damlası girmedi. Kimse duymamış olsun ama Goa’da gerçekten içeceğim. Ama tabi daha uzun süre hasretini çekeceğim farklı tatlar da mevcut. Salata yemeği gerçekten çok özledim.Şöyle taze kütür kütür yeşilliklerin içinde rengarenk diğer yeşillikler. Roka’nın tadını neredeyse unuttum. Ayrıca çeşit çeşit peynirleri de ancak rüyamda görür oldum. Üstelik gözümün önünde 500gr’lık kocaman biftekler dönüyor. Nerdeyse yolda yürüyen ineği fırında barbekü sosuyla pişmiş sanıp yemek isteyeceğim. Oysa burada insanlar bir inek’ten bile daha önemsiz.

1 yorum:

  1. hey
    hala hindistandamısın
    bana yazarmısın önemli
    mehmetyazan@hotmail.com

    YanıtlaSil