14 Mart 2010 Pazar

BANGKOK THE CITY



Saat sabahın 04.00’ü, erken geldik sanırım. Saatlerce uyuduk, yolculuk gayet iyiydi. Ve şimdi bir otel bulmamız gerekiyor ancak turist information’lar henüz açık değil. Tanıştığımız taksi şoförü enteresan bir şekilde çok iyi niyetli çıktı. Arabasında kapılar açılana kadar 30 dakika uyuduk. Bir otel ayarladık ve hemen odamıza çekildik. Biraz dinlendikten sonra hemen işlerimizi halletmek için yola koyulduk. Burada özellikle teknolojik anlamda bir alışveriş yapmak istiyorsanız veya teknik desteğe ihtiyacınız var ise gelinmesi gereken bir tek yer var. Ama yazık ki ben artık adını hatırlamıyorum. Vanessa’nın bozulan ekran kartındaki sorunu bulup, tamir etmeleri sadece 30 dakikalarını aldı ki biz de bu arada sabah kahvaltımızı ettik. Böylece ben yine düşündüm; Türkiye’de böyle bir servis için teknik servise başvursanız size en az 10 iş günü deyip, asabanızı bozarlar. Problem ne olduğunu da öğrenmeniz her zaman kolay olmaz. Bir de garanti kapsamına girer çıkar uyuz eder sizi. Biz ise 30 dolar verdik ve işlem 30 dakika içinde tamamdı. Hay canına kurban olduğumun memleketi helal olsun sana. Bu arabesk tavrımı da o gün hiç sergilemedim ama ne yalan içten içe hissiyatım aynen bu şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder