14 Mart 2010 Pazar

KOH PANGAN "HALF MOON PARTY"




İşler elbette ki tersine döndü Çünkü parti dediğin şey aslında büyük olunca güzeldir, aksi takdirde buna parti değil bir araya gelmek de denebilir. Bu durumda bir önceki parti az kişiyle mükemmel geçmişken ve bu adadaki reklam amaçlı yapılan full moon ve half moon partilerden çok bir şey ummak pek de doğru değildi. Ama parti alenen ormanın içinde olacaktı ve adanın yarısından fazlası da oraya gidiyordu. Buraya gelip de gitmemek olmazdı ki, yakışmazdı… Yorgunluktan ölüyor da olsak, o yataktan sürünerek gecenin 12.00’sinde hepimiz kalkıp giyindik ve sonunda partiye gittik. Tabi ki çok iyi değildi. Ama dekorasyonun büyüsüne kapılmadım desem ayıb etmiş olurum sanırım. Üstelik müzilte Full Moon ile kıyaslanınca çok daha iyiydi.
Ancak biz okadar yprgunduk ki sadece orada bulunuyor pek de eğlenmeyi beceremiyorduk.
Bu durumda yeni başlamakta olan gecemizi en kısa ve temiz şekliyle bitirmek için kapıya doğru yönlendik ve yunanlı arkadaşlarımıza bu gecelik veda ettik. Ettik etmesin de ben kurt gibi acıkmıştım şahsen ben. Ah bir baktım Jenny ve Vanessa’da benimle aynı fikirde. Çıkışta hemen kurulu olan yemek pazarına kendimizi attık. İlk durağımız bir “falafelci” oldu. Allahın Tayland’ında İsrael’e has bu geleneksel yemeğin ne aradığını hiç bilmiyorum bu nedenle sormayın ancak büyük bir afiyetle yediğimiz bir gerçek. Ayrıca burada ki koçan mısırlar için ruhumu satabilirim galiba. Üzerine hem şeker hem tuz koyuyorlar ve bunu yaparken bizim sokak mısırcıları gibi mısırı havada çeviriğ 25 cm yukarıdan truzu döker gibi de yapmıyorlar. Önce fırça ile yağlayıp mısırı ıslatıyorlar sonra da bolca şeker ve tuzu kasıkla üzerine döktükten sonra bir kağıt ile mısıra iyice yediriyorlar. Gerçetne de ben ömrümde bu kadar güzel mısırı valla bir İzmir-Çeşme’de yedim başka yerde de yemedim. Ama bitti mi bitmedi. Karnımız doymuşta olsa gözümüz doymadı. Üzerine birer dilimde pizza yedik. Oh sanırım sonunda biraz doydum. Artık gönül rahatlığıyla uyuyabilirim. Ama half moon partideneyimimin yemek yemekten öteye gidemediğine de bir yandan inanamıyor değilim.:)
l

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder