13 Mart 2010 Cumartesi

KOH SAMUI



Yolculuğum oldukça ilginç geçti. Tekneyi gördüğümde nerede uyuyor olabileceğimizi merak etmeden edemedim. Sırtımdaki çanta ile o dik merdivenlerden gerisin geri inmekte kolay olmadı ama sonunda aşağıya inmeyi başardım. Güvertenin hemen altında kalan kapalı alan da bulunan zemin, kalın matlar ve yastıklar ile döşenmişti. Ben geldiğimde kimse yoktu. Ancak 10 dakika sonra ortalama 25 kişi aynı yerde uzanıyorduk. Hepimiz Koh Samui yolcusuyduk. Çok yorulmuş olacağım ki 10 dakika sonra uyuya kaldım. Gece boyunca da arada bir uyandım ve sabaha karşı gerçekten uyandığımda Koh Samui’ye varmıştık bile. Tekneden atlayarak inmekte kolay olmadı, eh zaten binmekte kolay olmamıştı. Beni karşılamaya gelen otel görevlileri sanırım hala ayakta uyuyorlardı. Ama araba kullanabilecek durumdaydılar. Söylenecek fazla bir şey de yoktu ya… Otelin yolunu tuttuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder