21 Mart 2010 Pazar

SNAKE HOUSE
































Her beach’te ortalama 1,5 saat geçirdikten sonra hava kararmadan mutlaka ziyaret etmek istediğimiz Snake House’a gittik. İçeride akıl almaz çeşitlilikte yılan ve türevlerini bulmak mümkün. Hatta kendini şaşırmış bir kurbağa ve kaplumbağa karışımını bile gördük. Timsahlar ve kuşlar da oldukça ilgi çekiciydi. Hatta bir kaçıyla uzun bir zaman geçirdiğimi söylesem beni yanlış anlamazsınız herhalde. Bir kuşun üzerinde bu kadar canlı kontrast renk bir araya nasıl gelebilir bilmiyorum ama uzun bir süre incelediğimi de itiraf ediyorum.

1 yorum:

  1. woww cok guzeller. Zaten hayvanlar alemine hastayim, etkilendim. Hele su beyaz yilan wowww bayildim. Birde ilk resimdeki timsahlarin boyutlari nedir arkadasim? El kadar miniciklermi yoksa ordaki saksilar ve yapraklarmi dev boyutlarda ???

    YanıtlaSil