13 Mart 2010 Cumartesi

MAGIC GARDEN & BIG BUDHA






Şimdi ki hedefimiz Magic Garden’dı. Ama o da ne, muson yağmuru görmemiştim ben daha evvel ama bu yolculukta fırsatım oldu. Bir anda onca sıcak havanın üzerine, gökten boşalan sular bizi 10 dakika içinde sıçana çevirdi. Bekle bekle dinmedi bu yağmur. Neyse ki az güneş açarken, bir yandan da yağmur devam ederken tekrar yürümeye koyulduk. Gün boyunca çok yorulduğumu ve geçmek bilmeyen baş ağrımın artık şakaklarımda gereğinden fazla bir ağırlık yaptığını düşünüyorum… Burada ki ağır hava mıydı beni bozan yoksa bu safari jipi miydi beni benden alan bilemiyorum ancak en son “Big Budha”yı görmeye gittiğimizde eğer o mükemmel coconut’lı dondurmayı yemeseydim sanırım düşüp bayılacaktım. Ancak buz gibi dondurma ve o mükemmel tat hala damağımda olduğundan baş ağrımı çok da umursamıyordum artık. Sanırım bu Big Budha heykelini Tayland’ın muhtelif yerlerine itinayla yerleştirmişler. Hatta bir adette Phuket’te vardı ancak inşaat halinde olduğu için bitmiş halini görme fırsatım olmamıştı. Fırsat bugüneymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder