13 Mart 2010 Cumartesi

MY BIRTHDAY & JENNY JOINING US








CELEBRATION NIGHT

28 Şubat 1981, bundan tam 29 sene önce dünyaya geldiğimden beri ailemden ayrı bir doğum günü kutladığımı hatırlamıyorum. Doğum günlerine ve zorunluluklara dair pek hoş duygular beslemediğimden, beni yaratan güzel ailem ile birlikte yemek yemek bana her zaman çok keyif verirdi. Oysa şimdi Güney Asya’nın bir köşesindeyim. Bugünün anlamı ve Jenny’nin gelişi şerefine kendimize Koh Samui’nin en şık restoranlarından birinde Istakoz ve jumbo karides ısmarladık. Uzun zamandır şarap içmediğimi fark ettim tam da bu gece. Uzun zaman sonra arkadaşımı yeniden görmek çok enteresandı. Biz güneşten kopkoyu olmuştuk o ise İstanbul’daki kara kıştan bembeyaz olmuştu. Bu sene kıştan kaçmayı başarmıştım. İlk defa doğum günümde tüm günümü denizde geçirmiştim. Gerçekten mükemmel bir gece geçirdik. Bundan sonra 10 günlüğüne Jenny bizimle olacaktı ve artık 3 kişi düşünüyor, karar veriyor ve hareket ediyor olacaktık. Bu gerçekten de mükemmeldi.

4 yorum:

  1. aşk negüzel bir insansın sen iyiki doğdun
    mami

    YanıtlaSil
  2. iyi ki doğdun, iyi ki varsın küçük meleğim..muccxx best

    YanıtlaSil
  3. Gercekten cok guzel bir geceydi, sarkici kadinin "happy birthday" diye baslayip etraftaki herkesinde eslik etmesi,yedigimiz muhtesem yemek ve sonrasindaki o minicik cheesecake kilikli seyin mukemmel tadi,ve herseyden onemlisi dogumgununde dunyanin bir ucunda yaninda olup, gozlerindeki isigi mutlulugu gormek paha bicilmezdi arkadasim.
    İyiki dogmussun iyiki varsin.

    YanıtlaSil
  4. bende cok uzaklardan seni cok sevdiğimi ve Rahel teyzemin seni iyi ki doğurup karşımıza çıkmanı sağladğı için ellerinden öpüyorum. İyi vrasın iyi ki doğdun..

    YanıtlaSil