13 Mart 2010 Cumartesi

WATERFALL IN KOH SAMUI


Wow neredeyse öğlen olmuştu ve yine aynı jip ile bu sefer sözde ki şelale olan bir dağlık alana girdik. Küçücük şelaleyi, hayatımda şelale görmemiş olsam belki bir şeye benzetebilirdim ama yok bu şelale değil, akan su bana göre. İçine girmek ise benim için imkansız. Hal böyle olunca biraz daha yukarıya tırmanmayı denedim. Daha az insan ile karşılaştım ama şelaleye dair fikirlerimde bir değişiklik olmadı. Bu durumda aşağı geri indim elbet. Eh bende Niyagara şelalesini yaz sezonunda bulmayı beklemiyordum elbet Muson yağmurları Ülkeyi çoktan terk etmişti ancak bari suyu azalmış şelaleye gidiyoruz diye bir dürüstlük bekliyordum beklide saçma bir şekilde. Halbuki unutmamalıydım, kendi ülkem de bile turistlerden üç kuruş fazla koparmak için bin dereden su getiriyordu millet. Eh varsındı az sulu şelale olsundu değil mi? Şelale hiç yok değildi ya…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder