11 Mart 2010 Perşembe

KOH LANTA GÜN BATIMI












Benim için güneşin okyanusa battığı an hem çok hızlı gelip geçer hem de muhteşem bir görüntü oluşturur. Gün batımı Tayland’da gerçekten görülmeye değer. Boylu boyunca uzanan beyaz kumların tam da üzerine, güneş batışının ve denizin hemen önüne yerleştirilmiş yanları açık bungalow kılıklı sedirlere uzanıp saatlerdir doyurmadığımız midemizi Karidesli mükemmel bir pilav ile şenlendirdik. Şimdiler de “Rice” sözcüğü yeni bir ses kazandı bizim için. “S” harfini ısrarla telaffuz edemeyen canım Tay’lar sayesinde “Fried Rice oldu size fry ray” ancak başka türlü söyleyince de anlamadıkları için artık biz de Rice yerine ray demeyi tercih ediyoruz. Bu güzel yemeğe elbette soğuk Tay birası da eşlik etti.

Uzun zamandır dinlediğim en iyi Cill out müziği burada dinlediğimi itiraf etmeliyim. Öyle keyiflendim ki güneş batarken oracıkta denize girmek istedim ama açlık duygumu bastırıp yemeğimden ayrılmayı beceremedim. Tam 1 saat sonra, 2 ucu yanan sopalar ve ateşli poi’lerle gösteri yapmaya başladılar. Ortalama 5 kişi dönüşümlü olarak müzikle senkron bir şekilde bize kumsalda şov yapıyorlardı. Arada bir üzerlerine çarptığı için de ayrıca vücutlarında ufak yanık izleri de vardı. Ancak gençlik olsa gerek cesareti veren derken, verdikleri ful motivasyon üzerine kendimi ateşli Poi’leri kumsalda çevirirken buldum. Çevirdikçe etrafımda hissettiğim sıcaklık ve burnumdaki benzin kokusu tasviri edilmez bir heyecan duygusu yarattı içimde.… Normalden çok daha ağır bir şekilde vücudumun etrafında dönen ateş toplarını ben bile seyrederken keyif alıyordum. Çok güzel bir deneyimdi. Keşke bahçeli bir evim olsa da boş zamanlarımda çevirebilsem diye geçirdim içimden. Yolculuğumuz boyunca benimle birlikte yola devam eden, hava da dönerken, çevirenin hem kendini hem de seyreden diğer insanları da etkisi altına aldığı tek oyuncağım Poi’ler...İyi ki varsınız… Evrene güzellikler katmama neden oldukları için Poilerime ve onların ben de olmasını sağladığı için de Ragi’ye teşekkür etmek istedim. Bir enstrüman çalmak kadar insanı alıp başka dünyalara götürmese de, hava da dönen ışıklı fırıldaklar insanın gözünü alıyor.

2 yorum:

  1. Seni fire poi'larini muhtesem muzik esliginde kendinden gecmis bir sekilde cevirirken seyretmek cok superdi :))) beni ve etraftaki herkesi buyulemistin dostum (moon set party'den bahsediyorum tabiki). hope to see that soon again ;)

    YanıtlaSil
  2. yessss
    fire poi.. im proud of u !
    u go girrl!!!!

    YanıtlaSil