13 Mart 2010 Cumartesi

KOH SAMUI EXPERIENCE



Şimdi neredeyse 1 gündür yalnızım. 1 gün sonra ise hem Jenny hem de Vanessa Koh Samui’de olacaklar. Enteresan bir şekilde şuan kaldığım otel odası 2 kişilik. Belki de Vanessa gelir diye böyle bir şey oldu, bilemiyorum. Koskocaman bir oda, klimalı ve tertemiz. Otelin kendine ait bir de havuzu var ayrıca içerisinde Spa’da mevcut. Ve otel’de ben de başka ikameth eden kimsecikler yok. Üstelik oldukça da ucuza kalıyorum. Adı samui Native Resort & Spa. Koh Samui’nin en popüler yerleri olan Chaweng ve Lamai Beach’ten biraz daha uzakta olan Maenam Beach'te kalıyordum. Çok daha sakin hatta çok daha dingin bir yerdi burası.

Sabah adaya vardıktan ve otele yerleştikten sonraki ilk işim gidip bir motor kiralamak oldu. Ve sonra Chaweng Beach’e doğru yola koyuldum. Burada kimse korna çalmıyor. Belki de bir korna sesi için saatlerce beklemeniz gerekebilir. Her yerde huzur var. Beach’ler bile sakin. Gay popülasyonu oldukça yüksek ve elbette kendini satan küçük Tay kızları ile ilişki içerisin de olan yabancı ve aynı zamanda yaşlı erkekleri görmek de mümkün. Sanırım bu çirkin duruma gözüm alışmaya başladı ancak fikri hala sinirlerimi bozuyor. Hayır şaka değil, gerçekten yanlarına gidip, kıza sille bir tokat atıp “kendine gel” demek ve adamı da itip yere düştüğü andan ellerimi belime koyup “git dengin birini bul” diye haykırmak istiyorum. Tasviri inceden abartmış olabilirim ancak duygumu hiç saklayamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder