27 Nisan 2010 Salı

FRASER ISLAND "Dingo"



Bu meşhur “Dingo” hikayesine gelecek olursak…
Dingo’nun ahırı dışında, yanlış hatırlamıyorsan bir çizgi karakter olan “Guffy”nin köpeğinin adı da Dingo’ydu, hayatımda hiç böyle bir hayvan olduğunu duymamıştım, bilmiyordum. İnanın ki gözlerimle görene değin de inanmadım. Hatta adaya has bir şey uydurmak arzusu içinde yanıp tutuştukları için, Avustralyalıların reklam olsun diye türettiği bir yaratık olduğunu bile düşündüm. Ama yanılmışım. Bu köpek kılıklı canlı gerçekten de bu adada yaşıyormuş. Ne işe yaradığını ve hikayesini sormayın çünkü hiçbir fikrim bile yok. Ancak Fraiser Island’a özel bir canlı olduğunu söyleyebilirim. Elbette bu zavallı köpekimsi hayvan için duvarlarda “Be aware of Dingo” gibi manasız cümleler de yer almıyor değil. Açıkçası kumsal gezinti yaparken, deniz kenarındaki su birikintisinden su içtiğine ve gayet kendince kumsalın bir orasına bir burasına gittiğine şahit oldum. Ne bir saldırganlığını gördüm ne de arkadaş veya insan canlısı bir tavrını. Dolayısıyla yorum yapmak bana düşmez diyerek Dingo ile ilgili bilgilerimi sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder